Veel gestelde vragen Abonnement Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen?

Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen?

Unite biedt diverse soorten abonnementen. Ieder abonnement geeft toegang tot bepaalde functionaliteit en heeft een limiet qua aantal medewerkers per organisatie. Een organisatie is bijvoorbeeld het advieskantoor waarvoor u werkzaam bent.

Indien u kiest voor een betaald abonnement dan bent u aan Unite B.V. iedere maand een vergoeding per gebruiker verschuldigd. Op iedere eerste dag van de maand betaalt u aan Unite B.V. de maandelijkse vergoeding per medewerker. U kunt uw type abonnement en/of aantal medewerkers op ieder moment wijzigen.

Indien u uw abonnement type wijzigt naar een type met minder functionaliteit of het aantal gebruikers vermindert worden deze wijzigingen effectief op de eerste dag van de eerstvolgende maand. Vanaf deze dag vervallen de functionaliteiten / gebruikers waar u eerder recht op had.

Indien u uw abonnement type wijzigt naar een type met meer functionaliteit of het aantal medewerkers vermeerdert dan brengt Unite B.V. de eerste maand alleen het resterende deel van de maand in rekening. U kunt direct gebruik maken van de extra functionaliteit of extra medewerkers toevoegen aan de applicatie

Gerelateerd

Niet gevonden wat je zocht?

Mail ons Chat met ons